Great bad hair day!



Ok, ja generalno nisam sucker za te neke advertajzing fore, verovatno zato sto proizvodi kojima je klasicni nacin reklamiranja put do potrosaca nisu proizvodi koji mene zanimaju. Ali kako to vec biva, advertajzing s vremena na vreme izrodi neku neodoljivu divotu koja vas mozda nece naterati da kupite ono sto reklamira, ali cete svakako zapamtiti kampanju.

Takva je bila pre sto godina neka bilbord kampanja za Paloma salvete koja je za glavnu ulogu imala samo jedan ogromni trouglasti sendvic, zapravo naslagane salvete stilizovane tako da podsecaju na sendvic. Mozda se u medjuvremenu desilo jos nesto slicno ali cim mi na keca ne pada na pamet... mozda i nije.

A sada - tanananaaaa! Potpuno osvezenje, odusevljenje, mali cudni twist koji je mutnom Beogradu u turobnom prelaznom periodu tako silno trebao. Ovih dana su na beogradskim ulicama osvanuli bilbordi koji reklamiraju Fun&Fit musli u novom pakovanju. Ovu potpuno jednostavnu i ludo zabavnu kampanju dizajnirala je adv. agencija Ovation, tacnije tim koji cine kreativni direktor Toni Tomasek, art direktor i dizajner Vladimir Mitrovic i copywriter Goran Ruskuc. I naravno, covek koji je ucinio da sve ovo iz kompjutera kreativaca predje u realni svet - Account Manager Marko Pesic.



Pored toga sto je super ekspeditivno i ljubazno odgovorio, Vladimir Mitrovic nam je, ekskluzivno za Designed otkrio da u lancu nije bilo nikakvog novog neotkrivenog ilustratora, ova cudesna slika koja bizarno stoji izmedju fotografije i mutirane hiperrealisticne ilustracije njegovo je delo. Fotografija kao osnova i mukotrpno zabavno igranje dali su ovako jedinstven rezultat. Obozavam diskretni tapet, cisto geometrijsko parce drvene teksture koja u nekoj nenormalnoj perspektivi opisuje jutarnju izoblicenu percepciju (pricam iskljucivo u svoje ime) i ulimativni detalj koji me toliko nasmeje i rasani na putu ka poslu - ludo cupava kosa. Another great bad hair day!

Momci, svaka cast!

p.s. images courtesy of Ovation BBDO, hvala ;)

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Komentari

obrakalla's picture
obrakalla
19:48 25/02/10

...

 ..mislim da ovde treba pohvaliti i intresantno graficko resenje novog pakovanja "Fun&Fit" koje je uradio sjajan Peter Gregson Studio iz NS-a. Svaka cast za komplet celokupnog grafickog i advertajzing resenja :)

Slobodan Jovanović's picture
Slobodan Jovanović
22:02 25/02/10

Kako se ovakvo resenje brani kod klijenta?

Ovo resenje je fenomenalno i voleo bih da znam kako se brani ovakvo resenje? Sta je bio brif i prosto kako jedna ultra konzervativna kompanija (Delta Agrar) prihvata nesto sto izgleda ovako? Svaka cast svima u timu... jer imam utisak da je ovo teze prodati nego smisliti, mislim 'bad hair day'!!! Jessss/...

Jana Oršolić's picture
Jana Oršolić
23:28 25/02/10

ooo...

... pa da, naravno. izlazak tog pakovanja racunam vec u staru vest posto se kod njih na blogu pojavilo 22.12.2009, ali svejedno - izvinjenje i respect gregsonovcima! ^ _ ^

Slobodan Jovanović's picture
Slobodan Jovanović
10:15 26/02/10

Pack

 U kontekstu bele povrsine je jako lepo, medjutim na polici izgleda sitno, pretrpano i u kontekstu sarenila koje prodavnica nudi malo je zaguseno... I sto se strategije tice, nije jasno kome se nudi i proizvod i kampanja. Koja je ciljna grupa trebala biti targetirana? Deluje kao da je za neku generaciju koja je mladja i kojoj treba menjati navike. Nekako je u generacijskom procepu ova vrsta ishrane uopste jer oni koji bi se prepoznali u pakovanju i promociji ovakve vrste, plasim se da nemaju svest o tome sta znaci konzumirati musli za dorucak... Govorim iz iskustva jer sam okruzen i mladjom i starijom decom i znam da oni stariji vise vole pizzu za vreme velikog odmora ili u pauzi, a mladji nekog zeku, tigra ili vec nekog superheroja kako bi se identifikovali sa tom klopom. Treba biti veoma svestan i zainteresovan da se skapira prica. Plasim se da ce trebati jos mnogo vise napora od dobre kampanje da se ovakav nacin, ishrane prvenstveno, predstavi kao dovoljno cool za one koji bi trebalo da se prepoznaju u ovoj kampanji. Sa estetske strane ovo je praznik za dusu, ali plasim se da se ne desi ono sto je Bil Bernbah svojevremeno rekao - great advertising will make bad (uslovno receno) product fail faster. 

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text