It's not you, it's me


Bez sale. U odnosu sa klijentom sve se svodi na to. IT'S NOT YOU, IT'S ME.
Ako ti nije jasno sta treba da radis, to je zato sto nisi dobio dobar (ili bilo kakav) brief. Ako nisi dobio dobar brief, to je zato sto nisi znao da postavis pitanja. Ako radis ispocetka, to je zato sto nisi znao da postavis pitanja. I tako dalje. Ali isto tako, ako ste dobro saslusali sta osoba naspram trazi od vas, nece samo zavrsnica biti dobra, vec ceo proces. Ukoliko je sve mrcvarenje, a finalna fasada odlicna i svako podsecanje na davno zavrsen posao izaziva bol u stomaku, TO NIJE TO. Ako se saradnik sa poslovnog puta za koji ste ujedinjenim snagama radili vrati sa kutijom cokolada, TO JE TO.

E pa, dear all, ponosno saopstavam da sam najzad i u poslu naucila da slusam osobe naspram. Ne bih bas koristila rec "klijent". Cviljenje, batrganje, durenje i slicne neprimerene reakcije su, cini mi se, samo pokazatelji da covek nije shvatio da je ovo cime se bavimo usluzna delatnost. Ne pravimo resenje koje je najbolje za nas portfolio, nego najadekvatnije za onoga ko nam je deo svoje poslovne buducnosti dao na oblikovanje. Nasa strucnost, svezina, iskustvo i smisao za humor su ono sto u takvim ogranicenim okolnostima pravi masterpiece ili ne uspeva u tome.

Dakle, za uspeh ovog poduhvata zasluzni su:

  • fokusiran poslovni partner koji poznaje proces rada sa razlicitih strana
  • ideja, koja proizilazi iz dobrog brief-a
  • wacom bamboo, nista vise od toga

i naravno, VREME. O neprocenjivom znacaju vremena u okviru kreativnog procesa nesto vise uskoro.









Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text