Polirani Yogi


Yogi Tea je u svom novom, redizajniranom izdanju postao  - just "Yogi". Ne znam smem li objaviti potpuni redizajn svojih omiljenih cajeva, ali me je u slucajnoj poseti Amazonu na prepad sacekala armija novih pakovanja sa novim logom. I guess it's official, iako je YogiTea sajt nepromenjen...

Dakle, sta je sve drugacije: najpre BOJA. Sa karamel cokoladnog ferlaufa presli smo na plisano ljubicaste tonove koji idu ka magenti. OBLIK - obliji, slova u njemu se ugodno baskare. SLOVA - i dalje spoj blago smeksanog sanserifa kombinovan je sa izuvijanim potezima, ukusno ublazenog na pocetnom slovu. "o" ostaje cisto sanserifno, bez smene tankih i debelih poteza. "g" fino izbalansirano, ovde okrugli deo dobija smenu poteza i fino se utapa u lepi vertikalni potez sa lepim skracenim zaobljenjem na kraju. "i" je naprotiv dobilo produzetak kovrdzice i svoju pripadajuci tackicu. Za uzvrat je ukinut ZNAK koji je u prethodnoj varijanti cinio tu centralnu krunicu.

Kao sto joga vise nije nikakva tropikalija, nema potrebe za prenaglasavanjem orjentalnog, just a hint je dovoljno. To govori i pakovanje. U novom prociscenijem i kontrolisanijem dizajnu orijent se stapa sa zapadom, pretpostavljam da je to ta globalizacija... Sada vise nema potrebe za bucnim sarama koje su kao kana tetovaze do sada obmotavale pakovanje. Dakle, gore - after, dole - before.

Joga vezbe su i dalje na bocnim stranama kutije, samo se jos pitam sta ce me sacekati sa unutrasnje strane. Do sad sam uzivala u jednobojnoj sari, za nijansu tamnijoj od unutrasnje boje kartona.



I naravno, sigurna sam da su porukice jos uvek tu, samo jos da vidim kakav su redizajn one dozivele. Evo tri verzije etiketica koje su pratile tri generacije Yogi cajeva.



za izvore fotki, skocite na moj blog za koji je ovaj post bio originalno priredjen.

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Komentari

Slobodan Jovanović's picture
Slobodan Jovanović
14:31 27/02/09

Yogi

 Zanimljivo je kako se vidi da su prerasli ovaj dizajn i poziciju. Ovo novo pakovanje je znatno komercijalnije i pravljeno je za jednu siru ciljnu grupu kojoj ipak treba staviti na pakovanje dodatna objasnjenja u vidu ilustracija i fotografija. Kroz Yogi Tea ime su postavili pricu o caju a onda kada se awareness podigao dovoljno da se udje u nove segmente, ostali su samo na brand imenu. Onaj donji deo je lep ali s druge strane pokrij ruom ime Yogi, uopste celu gornju polovinu, i nisi siguran vise o kom brendu je rec... osim onog malog ornamentalnog oblika ispod solje koji ce u sledecem redizajnu nestati... Ovo je bas dobar primer brenda koji je prelazi iz jednog trzisnog segmenta u drugi.

Jana Oršolić's picture
Jana Oršolić
15:32 27/02/09

Cudan neki prelaz...

Tako je. U tipografskim okvirima o tome jasno govori prelazak sa Gothama na Rotis Semi Serif Bold. Pretpostavljam da ce i porukice preziveti istu transformaciju, i, i must admit, nisam uopste thrilled about it. Rotis je so 90's... Verovatno je dizajn team republikanski hehe... you know, Obama-Gotham situacija...

Slova nisu zezanje, evo bas se setih, povodom vizuelnog koda Obamine kampanje u jednom intervjuu Steven Heller je na pitanje Do you think the typographical style actually makes a difference? odgovorio:

You bet I do. Style equals accuracy. Put the word “change” in Comic Sans and the idea feels lightweight and silly. Place it in Times Roman and it feels self-important. In Gotham, it feels just right. Inspiring, not threatening...

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text