Redesign Time

PackWeek na janaorsolic.blogspot.com povodom konferencije Packtivity2.

Danas priča o redizajnu pakovanja kroz konkretan, imaginarni projekat. Kako razmišljam, kako istražujem, skupljam i odbacujem. Kreativni proces i mogući ishodi.

Zamislimo da radimo na redizajnu pakovanja za kuću sa tradicijom. Porodični posao, lični odnos prema poslu, proizvodu, zaposlenima, pakovanju, logou. Svaki redizajn je težak, ali rekla bih da je ovakva situacija jedna od najtežih. Moj imaginarni klijent je Martelli. Sada izgledaju ovako, dražesno retro, ali malo grubo za oko.


pasta pack via belowtheclouds


Treba im pametno poliranje, nikako preterano, nešto pismeno i diskretno. Tako izvedeno da redizajnirano pakovanje izgleda još istinskije i autentičnije nego aktuelno. Da deluje kao vraćanje na idealni original koji je vanvremenski sjajan, balansiran. Svaki detalj na svom mestu i ništa nepotrebno.

Kako počinjemo? Istražimo opšte stvari. Kako se pravi pasta:



Zatim, istražimo posebnosti ovog poznatog, cenjenog proizvođača. Pastu prave od 1926. u mestu Lari u Toskani.

Ukoliko možete, dočepajte se epizode Pasta Mania iz serijala Global Food. Evo samo trejlera:

Idealno bi bilo posetiti proizvodnju, poslušati gazde, radnike, njuškati, čačkati, postavljati pitanja, slušati pažljivo. Beležiti sitnice. Shvatiti kako funkcioniše proizvodnja, kako se proizvod pakuje, mašinski ili ručno, šta je nepromenljivo u tom procesu. Kako radnicima novim pakovanjem olakšati posao, a ne zakomplikovati život.

photos from blog.gessato.com
 

Istražiti šta bi bilo idealno pakovanje, kutija, kesa, plastična ili papirna. Onda, sagledati tržište, domaće i strano, videti koja vrsta pakovanja je uobičajena, šta je standard. 

Osmisliti logistiku proizvođenja pakovanja. Naći adekvatne saradnike ukoliko menjate dotadašnju šemu proizvodnje pakovanja. Nekoliko pravaca razmišljanja, papir, karton, plastika. Mala proizvodnja koja ostaje ista ili, slučaj kada proizvodnja raste... U primerima koji slede poenta je istraživanje koncepata i pravaca razmišljanja, a ne konkretni detalji, izbor boja i tipografije ma koliko oni lepi bili. To je samo finalna stanica redizajna pakovanja.


više informacija ovde
 
više informacija ovde i ovde
 
više informacija ovde
više informacija ovde
 
više informacija ovde 
 
više informacija ovde


Kada ste napravili moodboards, prvo za sebe, stručniji i apstrakniji, pa i za klijenta, jasniji i popularniji od prvog, smislili kakvu atmosferu želite da stvorite, šta su ključne reči i koji su ciljevi sa novim pakovanjem, imajte na umu da je sve što predlažete izvodljivo, tek tada je vreme za dizajniranje.

U mom moodboard-u, i u onom za sebe i u onom za klijenta, kao opis jednog od tri moguća pravca svakako bi bila i ova D&G kampanja:

 


 

Sutra, konkretan primer. Kakav sam zadatak dobila i kakvi su rezultati mog rada na jednom ovakvom redizajnu pakovanja.

===================================

beautiful intro photo by EatBoutique

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text