Super Bowl 2017 – sport, reklame i braća Koen

Finalne pripreme su pri kraju. Reklame se iščekuju sa nestrpljenjem.

I ove godine su brojne kompanije izdvojile oko 5 miliona dolara za 30 sekundi reklamnog prostora u toku najgledanijeg sportskog događaja u Americi. Koliko se posvećuje pažnja ovim reklamama govori i angažovanje priznatih reditelja, braće Koen, za režiju Mercedes-Benz reklame.


Ne moramo da čekamo peti februar da bi pogledali Mercedesovu reklamu o kojoj se već uveliko priča.

Evo kako izgledaju 60 sekundi reklame kada režiju rade braća Koen.

Pored Mercedes-Benza, najskuplje sekunde su kupile i druge velike kompanije kako bi predstavile svoje brendove i proizvode kroz kreativne video reklame i čestih angažovanja poznatih ličnosti:
Audi, Kia, Bai, Skittles, TurboTax, Mr. Clean (Procter & Gamble), Intel, Toyota, Visa i mnogi drugi.

 

Kao i svake godine, marketing timovi se nadaju se da će prodaja opravdati troškove.

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services