Stimulate Your Senses

Wrigley 5 gum

U martu 2007. kompanija Wrigley izbacila je na tržiste novi brend 5 Gum “is the only gum that stimulates your (5) senses”. Ciljna grupa im je 12-24 godine tj. tinejdžeri koji žvaću 1/3 žvaka u USA. “Iako ne spadam” u tu ciljnu grupu kada sam pogledao seriju reklama pre 2 godine potpuno sam odlepio i odmah poželeo te žvake, Jana mi je iz NYC donela tri paklice, prva tri ukusa Cobalt (Spearmint), Rain (Peppermint), Flare (Cinnamon). Tada su se mogle kupiti samo u Americi, tek u junu 2009. su se pojavile u Evropi. U razmaku od 2 godine pojavila su se jos 4 ukusa Elixir (Berry), Lush (Tropical), Solstice (Wintermint), Zing (Bubble) u nekim zemljama imaju drugačije nazive dok samo u Rusiji postoji ukus Cyclone (Watermelon).

Wrigley 5 Gum CobaltZanimljivo je da pakovanja za Kanadu i Ameriku sadrži u paklici 15 žvaka dok pakovanja za Evropu i Australiju sadrži 12. Cena u Americi je oko 1.40 USD, u Sloveniji sam skoro plaćao 1.35 EUR u prodavnici i 1.75 EUR na pumpi. Kad će se ove žvake pojaviti kod nas? Ne znam, ali jedva čekam, zato što kvaltiet i dugotrajan ukus žvake, dizajn ambalaže i reklame "potpuno opravdavaju cenu". Mislim da je u ovom slučaju ambalaža višestruko skuplja od "neto" proizvoda, pošto obiluje UV lakovima, kvalitetnim papirom i plastifikacijom.

Između ostalog za projekat su angažovani:

  • Primary Agency: Energy BBDO
  • Media Agency: MindShare
  • Contributing Agency: Hunter PR, Fuel Industries, GMR Marketing

Rezultati: "5 is the most successful gum launch in Wrigley history" – The Wrigley Sales Team

Više detalje o projektu možete naći u case study-ju za Effie Awards.

Wrigley 5 Gum, 7 reklama:

Cobalt

Nemate flash player / You don't have flash player

Rain

Nemate flash player / You don't have flash player

Flare

Nemate flash player / You don't have flash player

Elixir

Nemate flash player / You don't have flash player

Lush

Nemate flash player / You don't have flash player

Solstice

Nemate flash player / You don't have flash player

Zing

Nemate flash player / You don't have flash player

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Komentari

Jana Oršolić's picture
Jana Oršolić
23:49 08/02/10

trivia

samo da dodam da su kupljene u gift shopu zgrade Ujedinjenih nacija

Stefi's picture
Stefi
15:38 09/02/10

 Super brend ! evo jedan

 Super brend ! evo jedan dizajner sto moze da te interesue

www.arsthanea.com/#/works/i_dsclife/

Nikola Arežina's picture
Nikola Arežina
10:02 18/02/10

Naletio sam na njegove radove

Naletio sam na njegove radove na behance-u, super su. On je i radio nesto za 5gum.
@jano, diplomatske :)

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text