Redizajn identiteta Mačinković

Raditi projekat sa Macanom je kao vožnja po toboganu.

Energija s kojom je pristupio redizajniranju svog vizuelnog identiteta je bila retkost.

Kada kažu dizajneru da je uradio dobar projekat to je zato što je kao partnera imao osobu kojoj je stalo da podeli ideje ali i strahove o mogućem ishodu procesa redizajniranja. Ne možeš uraditi dobar projekat lošem klijentu. Mnogi ljudi nisu svesni da izrada vizuelnog identiteta predstavlja suštinski, strateški potez koji bitno utiče na budući razvoj firme.


Gore: stari logo – Dole: novi logo
 

Zato posao mora da bude partnerski. Nešto kao rad sa advokatom. Ako mu prećutiš bitnu stvar ili prosto zaboraviš da mu je preneseš, velika je šansa da će upravo taj detalj biti presudan u krajnjem ishodu. S druge strane dizajneri, ljudi iz marketinga, imaju obavezu da budu često dosadni da zovu, postavljaju pitanja, traže pojašnjenja o tome kako neki biznis funkcioniše, zašto se povukao ovaj ili onaj potez i kako će to uticati na krajnji ishod i rezultat projekta. Da preispituju i sebe i donete odluke. Napravi, probaj, ponovi, ispravi. To mu dođe kao mantra onoga što nas očekuje u budućnosti u ovoj branši. Nema instant rešenja i identitet prestaje da bude monolitni afirmator poslovne politike. Češće, predstavlja okvir koji nam olakšava donošenje odluka koje imaju za cilj da budu koherentne i ali i da prate ritam kojim se kompanija menja. Ovo je nekako generalna postavka stvari gde svako ima svoju ulogu u procesu identifikacije bitnih elemenata budućeg prepoznavanja kompanije ili lidera na tržištu ili u javnosti.


Mačinković šolja


Ovaj uvod je bio neophodan, jer pre nego što sam počeo da radim sa Macanom, on je prisustvovao seminarima na kojima sam pričao o brendingu i njegovoj ulozi danas. Znao sam ga naravno odavno jer sam toliko olovaka, upaljača i majica provukao kroz njegove tampone i sita. Sad je došlo na red rešeto :).


Varijacije brenda
 

– Znaš, ja hoću da promenim sopstveni pristup vizuelnom imidžu. – tada mi je rekao, Želim da me prepoznaju na jedan novi način.

Majice – sito štampa

– Ja mislim da ne treba mnogo da menjamo. Mačinković nije kompleksna i komplikovana kompanija bazirana na preteranoj hijerarhiji i striktnoj podeli odgovornosti, zaduženja, izveštavanja, brend menadžerisanju i svemu onom što krasi današnje poslovanje. Mačinković je ime, porodica, sa svim svojim divnim nepravilnostima i načinom funkcionisanja i samo treba da istaknemo karakteristične stvari po kojima su vas prepoznavali i to učinimo koliko-toliko nezaboravnim. Spojićemo to sa svim aspektima posla kojim se bavite i gurnućemo u prvi plan vaše osobine kao čoveka, spojene sa uslugama koje firma pruža.


Mačinković majica

Jednostavna strategija. Kompleksna izvedba. U stvari i nije. Šta imamo kao proizvod koji reklamiramo? Dve stvari. Ime Mačinković i proizvode koje prodaje. Spojićemo šarm i duh kojim se uvek iskreno oduševimo u susretu sa Macanovim pričama i prenećemo ih na majice, kape, upaljače, olovke, kišobrane, torbe i ostalu gamu proizvoda koja se štampa, peče, tamponira, gravira, veze, šije… I to sve na jednom mestu. Pokazaćemo kako izgleda sito, majstori koji zasuču rukave u boju i vuku rakel preko svile i ostavljaju poruke na majicama i torbama… Kako laser precizno ostavlja udubljenja u finim olovkama i na gumenim pločama…


Upaljači – tampon štampa


Sve je to Macan ispratio i aktivno učestvovao u objašnjavanju i prikazivanju svog plana, svog posla, i svog čeda… Nadam se da će nove akcije pojačati dobru reputaciju i doneti još veći uspeh. A da se ne bi smo samo nadali – zavrnućemo rukave i pobrinuti se da ovo uspe.


Reklamni materijal

 

www.macinkovic.rs
 

Blog Mačinković

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text