Svetska Ekonomska Kriza - Serbian Chapter

 Verovatno moja najomiljenija tema - svetska ekonomska kriza!

Moram da priznam da me prilično uznemirava sve što se dešava trenutno u svetu. Ovo je divno vreme u kome će svakojake budale sa svojim sumanutim planovima da isplivaju iz kanalizacija civilizacije i sa sobom donesu istinu koju će onda početi da prodaju unaokolo. Međutim ova vrsta osvrta zahteva jedan širi i ozbiljniji pristup koji sada neću moći da elaboriram.

Ono što se svakako desilo jeste urušavanje brendova. Njihova moć je u najvećoj meri bila zasnovana dobrom menadzmentu i velikim materijalnim sredstvima koja su ulagana u očuvanje njihovog integriteta. Ova kriza će uz mnogo kompanija, srušiti i mnoge brendove. I naravno, mnogi brendovi će za sobom povući i dizajn, brending i advertajzing kuće koje su davale podršku dotičnim brendovima. Zašto ovako preozbiljan uvod kada to i nije glavna tema ovog posta?

Verovatno zato što sam zabrinut ali i zato što se pokazalo da dizajneri imaju neku vrstu otklona prema ovom bankarskom mambo-jumbu. Dobio sam mail koji kruzi netom sa redizajniranim logotipima srpskih kompanija priredjenih specijalno za Svetsku Ekonomsku Krizu - Serbian Chapter. N-Joy!

Ne znam ko je autor ali svaka mu čast!

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Komentari

Voja's picture
Voja
15:45 31/03/09

:)))

Ovog čoveka treba nagraditi za Najistinitije predstavljanje dotičnih firmi koje neću spominjati neka se same pronadju u ovim delima.Svaka čast više ovakvih dela nam treba ali na BILBORDIMA.

Perduh's picture
Perduh
23:54 12/10/10

Smejao sam se na ovo slatko,

Smejao sam se na ovo slatko, kao kad se neko polomi i znam da nije lepo i da ga boli a ne mogu da se ne smejem. Zoološki vrt je najjači. :-)

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text