Kitchen Prague - Matija Vujović i Vladimir Grčić

Stare podele na ON i OFF više nemaju smisla!


Matija Vujović, CEO & Creative Director i Vladimir Grčić, Creative strategist u agenciji Kitchen Prague i jedni od predavača na Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2015, koji će biti održan 29. oktobra u Beogradu, govore koji sastojci su potrebni za ukusnu digitalnu kampanju, kao i mogu li i na koji način nove tehnologije biti “ukusne” kako za brendove, tako i za potrošače. Prvi nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015 biće održan 29. oktobra u Beogradu, pod sloganom "Ideje koje opstaju".

Priredila: Ivana Parčetić Mitić

Tema vašeg izlaganja na festival KAKTUS 2015 biće – Serving Creativity. Čime ćete konkretno “poslužiti” učesnike festivala?

Predstavićemo proces “kuvanja” koji primenjujemo u agenciji Kitchen i kroz seriju primera pokazaćemo kako se biznis problem (ili potreba, ideja) transformiše, korak po korak, u digitalne poslastice.

Koji sastojci su, po vašem mišljenju, neophodni za ukusnu digitalnu kampanju? A koji začini?

Naši sastojci su organski, izvučeni iz svakodnevnog života. Naša pijaca je ceo svet oko nas! Uostalom, obraćamo se ljudima oko nas. Istraživanja kažu da će do 2018. godine 84% sadržaja na internetu biti zvuk i video. U tom smislu sledimo trendove i pokušavamo da spremamo jela koja će duže vreme ostati sveža. Danas je izazov zadobiti nečiju pažnju - mi uvek tražimo način da napravimo miks koji miriše drugačije. Eto tu nam pomažu začini. To je onih 3% koji prave razliku.


Vladimir Grčić


Koja pravila kreativnog kuvanja primenjujete u svojoj agenciji i po čemu se ona razlikuje od drugih?

Zaista postoji analogija između pravljenja vebsajta i kreativnog kuvanja. Mi sastojke seckamo, mešamo, mlevemo, pečemo, pržimo, bacamo u tiganju, slično kuvarima u pravim kuhinjama. Tražimo aromu brenda i s tim na umu smišljamo recepte. Eksperimentišemo sa različitim tehnikama i to bogatstvo izbora nam omogućava da budemo kreativni u stilu fusion cousine, kombinacije su beskonačne. Uz sve to, mi obožavamo to što radimo. Strast je ta koja razdvaja kuvare od ljudi koji spremaju hranu.

Koji je, po vašem mišljenju, najveći izazov kreativne industrije u ovom trenutku i koje trendove možemo da očekujemo u 2016.?

Svi danas žive dva života od kojih se jedan dešava na ekranu. Ne bi da ulazimo u to da li je to dobro ili loše, jednostavno, tako je. Virtualno je postalo neodvojivi deo naše svakodnevnice. Svi mediji su danas digitalni tako da ni one stare podele na ON i OFF više nemaju smisla. Zašto bih neko posvetio dva minuta tvojoj onlajn kampanji? Šta me sprečava da uzmem telefon dok ide tvoja reklama na TV-u? Verujemo da agencije treba da se ponašaju kao produkcije zabavnog programa - da bi ostale relevantne, a da deluju kao start-up kompanije - zbog efikasnosti. Naravno, tehnologija će svake godine biti sve luđa, ekrani će postati supertanki i savitljivi, videćemo revoluciju Internet of Things (“pametnih” objekata), ali na kraju, i na početku, važna će biti priča, kako pričamo priču i jesmo li u stanju da uključimo ljude u razgovor. To će uvek biti u modi.


Matija Vujović


Mogu li i na koji način nove tehnologije biti “ukusne” kako za brendove, tako i za potrošače?

Jedna od stvari koje pokušavamo da postignemo u našim projektima je da se tehnologija uopšte i ne vidi. Da je integrišemo u doživljaj. Kada je tehnologija nevidljiva onda od nje ostane samo ukus. Tada nije ni bitan format, niti je bitno da li u ruci držiš časopis ili iPad.

 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Facebook komentari


Tip of the day

"If you are not curious, forget it.” 

Achille Castiglioniviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services