TV

Super Bowl 2017 – sport, reklame i braća Koen

Finalne pripreme su pri kraju. Reklame se iščekuju sa nestrpljenjem.

I ove godine su brojne kompanije izdvojile oko 5 miliona dolara za 30 sekundi reklamnog prostora u toku najgledanijeg sportskog događaja u Americi. Koliko se posvećuje pažnja ovim reklamama govori i angažovanje priznatih reditelja, braće Koen, za režiju Mercedes-Benz reklame.

/‘fu:bar/ 2016


/'fu:bar/ vizual, nastao suradničkim radom kolektiva Exquisite Glitch

Super Bowl - sport i biznis

Super Bowl reklame još jednom u žiži interesovanja.

Završen je još jedan Super Bowl. Pedeseti po redu. Pored razgovora o sportskim rezultatima dosta se, i dalje, priča o reklamama koje su prikazane.

 

The Wrong - New Digital Art Biennale

The Wrong - New Digital Art Biennale je vaninstitucionalno bijenalno događanje „open source“ formata (i najveće bijenale na svijetu) koje se tokom protekla tri mjeseca odvijalo na ukupno oko stotinu lokacija diljem svijeta i www-a. 

Cilj mu je stvoriti, promaknuti i pokazati odabranu najbolju suvremenu digitalnu umjetnost.

Struktura ovogodišnjeg, drugog po redu izdanj

Kampanje protiv pušenja

Pre nego što smo „zakoračili“ u Novu Godinu počela je priča o zabrani pušenja na javnim mestima.

Ovog puta su nove mere zabrane uplašile sve strastvene pušače, a neki su čak spominjali i proteste na ulicama.

Izmenama Zakona o zaštiti stanovništva od izloženosti duvanskom dimu u Srbiji će u 2016. godini biti uvedena potpuna zabrana pušenja na javnim mestima, uključujući sve ugostiteljske objekte.

Revolucija u marketingu?

Da li je ovo revolucija u marketingu?

Wes Anderson and His Colors

Povodom  premijere  filma ‘’Moonrise Kingdom’’ Wes Anderson-a, Beth Mathews je odlučila da napravi paletu koja odgovara njegovim ostvarenjima.

Interesantna ideja inspirisana Andersonovom opsesijom za detaljima u svim vidovima umetničko - filmskog izražavanja, od odabira glumaca, muzike, scenografije i samog grafičkog dizajna.

Belgrade Design Week: Future2 Day III

Završena je šesta Beogradska nedelja dizajna (Belgrade Design Week). Ukupni utisak - snažno, lepo, inspirativno. Nije preterano reći - neprocenjivo. Ako izuzmemo loš tajming konferencije (u isto vreme se u Beogradu dešavao Mikser festival), sve pohvale organizatorima na ovogodišnjem programu konferencije! Na kraju, možemo zaključiti da je mesec maj u Beogradu definitivno mesec dizajna i kreativnosti.

Iako je BDW već tradicionalno postala jedna spontana manifestacija, sa dosta kašnjenja, menjanja redosleda predavača, moramo priznati da se ta vrsta organizacionih propusta na neki čudan način pretvorila u prednost ove manifestacije. Kada gledate lica gostiju predavača, koji su neki od njih po prvi put u Beogradu, shvatate da im prija ta ležernost i rasterećenost, i da će se kući vratiti prepuni jakih i pomešanih utisaka. Možda je i u tome ključ uspeha BDW konferencija.

Fotografija: Vladimir Miladinović Piki
 

Simpsons by Banksy

After Hours

Ova reklama / filmic je posveta jednoj neobicnoj vrsti sportista, onoj koja nam je svima tako dobro poznata.... Late nights, breakfast at Loki...

Tip of the day

"If you are not curious, forget it.” 

Achille Castiglioniviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services