23. Golden Drum: otvoren je konkurs Young Drummers takmičenja

golden drum, 24, young drummers, ljubljana

Grad Ljubljana i Golden Drum Festival poziva mlade Dramere ispod 30 godina starosti da se priključe tradicionalnom Young Drummers takmičenju.

Mladi kreativci imaju priliku da dizajniraju najbolji i najkreativniji plakat, čija se ovogodišnja tema Ljubljana – The City to Experience Culture and Art fokusira na učvršćivanju brenda grada Ljubljane u oblasti kulture i umetnosti. Pristigle radove će ocenjivati petočlani žiri pod vođstvom Tereze Sverakove, glavne kreativne direktorke češke agencije Y&R.


Autoru najboljeg plakata, grad Ljubljana uručiće nagradu u iznosu od 3,000€, a takođe će dobiti i jednu registraciju za celokupni program Golden Drum festivala 2018. Na konkurs se mogu prijaviti mladi Drameri iz Evrope i Kine ispod 30 godina starosti. Rok za prijem radova je 4. septembar 2017, a onlajn registracija je zvanično otvorena.

goldern-drum-24-Young-Drummers-Competition-Jury
Članovi Young Drummers žirija


Tereza Sverakova, predsednica žirija

Tereza Svěráková, svoju karijeru je započela pre 20 godina u agenciji McCann Erickson u Pragu. Pre nego što se pridružila Y&R-u, 8 godina je radila kao Kreativna direktorka praškog Leagas Delaney, gde je njeno glavno zaduženje bila lokalna i globalna komunikacija kompanije Skoda Auto. Pod njenim vođstvom, Leagas Delaney je postala višestruko nagrađivana agencija. Sverakova je za svoj rad nagrađivana brojnim nacionalnim i međunarodnim nagradama, među kojima su Clio, D&AD, New York Festivals, Eurobest, One show i Cannes Lions. Kao član žirija, učestvovala je na nekoliko najcenjenijih međunarodnih takmičenja poput One show, Clio, Andy’s i Cannes.

Kao predsednica Yound Drummers žirija, sarađivaće sa Tjašom Ficko, zamenicom gradonačelnika grada Ljubljane, Slovenija, Gosijom Drozdovskom (Gosia Drozdowska), kreativnom direktorkom agencije FCB Varšava, Poljska, Francem Ribenbauerom (Franz Riebenbauer), generalnim i kreativnim direktorom Riebenbauer Design-a, Austrija i Filipom Švarcem (Philipp Schwartz), rukovodiocem strateškog planiranja, BBDO Berlin, Nemačka.

golden-drum-24-Leave-your-mark

Propozicije Young Drummers takmičenja

Od mladih kreativaca se traži da dizajniraju kreativni korporativni poster i osmisle slogan koji predstavljaju Ljubljanu kao grad kulture i umetnosti. Fokusirajte se na jačanje brenda i prenošenje poruke Ljubljana – The City to Experience Culture and Art na sebi svojstven način. Poster bi trebalo da bude dizajniran tako da ideja omogućava razradu na seriji postera i upotrebu na različitim kanalima komunikacije (digitalni medij, štampani oglasi itd.). Autor bi trebalo da se fokusira na samu temu konkursa i da bude u mogućnosti da je prenese putem koncepta jačanja brenda.

Više o Young Drummers takmičenju.
Više o Golden Drum festivalu.

Važni datumi:
Registracija Young Drummers takmičena: otvorena
Rok za dostavu radova:  4. septembar 2017

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services