Konkurs Plaktivat za izradu gradskog plakata - Pokreni se i trči

plaktivat, tam-tam, pokreni se i trci

Učestvujte i podstaknite pozitivno razmišljanje i promene u društvu.

 

TAM-TAM u saradnji sa Olimpijskim komitetom Slovenije – Udruženje sportskih asocijacija (OKS-USA) objavljuje osmi konkurs PLAKTIVAT za oblikovanje gradskog plakata na temu POKRENI SE I TRČI.

 

 

Prijave se sakupljaju do 14. aprila u ponoć, a pobednički plakat biće odštampan i javno objavljen na 500 TAM-TAM plakatnih mesta po Sloveniji i prijavljen na takmičarski deo festivala Slovenački reklamni festival i Bijenale vizuelnih poruka Slovenije.

Konkurs Plaktivat koji već osmi put organizuje preduzeće TAM-TAM. Plaktivat je fuzija dobre društveno odgovorne ideje, kreativnosti i javnih medija. U isto vreme, projekat upozorava i na efikasnost, društvenu ulogu i odgovornost koju može da zauzme gradski plakat kao raširen i uticajan medijski format.

Ovog puta konkurs s naslovom POKRENI SE I TRČI preduzeće TAM-TAM organizuje u saradnji sa Olimpijskim komitetom Slovenije – Udruženje sportskih asocijacija (OKS-USA). Živimo, naime, u vremenu kada stepen razvijenosti mnogim ljudima omogućava život s malo ili bez fizičkog napora pri obavljanju svakodnevnih aktivnosti. Fizički pasivan životni stil ima često negativne posledice na naše raspoloženje i zdravlje. Oni koji ne obavljaju fizički posao ili ne vežbaju, imaju veće mogućnosti za nastanak hroničnih bolesti i gojaznosti, što na kraju krajeva može da dovede i do psihičkih posledica.

Neki pokušavaju da ublaže pasivan životni stil farmaceutskim lekovima umesto da bi „lečili“ uzrok. U našoj zemlji imamo na raspolaganju efikasan i prirodan lek – izuzetne predele koji većini Slovenaca nude široke mogućnosti za sportske aktivnosti. Za šetnju ili trčanje pogodan teren nalazi se blizu vrata stana većine Slovenaca.

Dosta Slovenaca redovno šeta po ulicama, travnicima, ravninama, brdima i planinama. Međutim, poznato je i da se 440.000 (22%) Slovenaca nikada ne bavi sportom.
Plaktivat tako u svom osmom izdanju ostaje veran svojoj društveno odgovornoj ulozi i podstiče pozitivne promene u našoj glavi i širem društvu. Tomaž Drozg, direktor društva TAM-TAM kaže: „U TAM-TAM-u osećamo odgovornost za dalji društveni razvoj. Mislimo da je gradski plakat, kao izuzetno raširen i istovremeno najstariji medijski format s velikim uticajem, pravi format za uticaj na javno mnjenje i pomeranje granica. Ovog puta s PLAKTIVAT-om pozivamo vas da kreirate na temu kretanja, a svi koji žele da učestvuju treba da predaju svoje radove do uključujući 7. aprila 2017. godine“.

Više o predmetu i cilju konkursa pročitajte na linku.

Tip of the day

"If you are not curious, forget it.” 

Achille Castiglioniviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services