Kurs Menadžment digitalnih proizvoda u Novoj Iskri

Kurs Menadžment digitalnih proizvoda u Novoj Iskri

Nova Iskra predstavlja kurs Menadžment digitalnih proizvoda koji vodi Jovana Tokić, dizajnerka i produkt/dizajn menadžerka koja će učesnicima kursa približiti oblast menadžmenta digitalnih proizvoda i servisa.

 

 

Kurs Menadžment digitalnih proizvoda biće održan u Beogradu u periodu od 8. do 10. marta, kroz tri termina (8, 9 i 10. mart).

Uvodno predavanje (8. mart) je javno i otvoreno za publiku, dok će kurs u celini biti na raspolaganju za 20 učesnika. Učešće je besplatno, a svi zainteresovani mogu da se prijave putem online formulara do 5. marta u ponoć.

Prvo predavanje u okviru kursa je otvoreno i za širu javnost - u pitanju je uvodno izlaganje Jovane Tokić koje će biti održano u četvrtak 8. marta u 18 h u Novoj Iskri.

Tradicionalno, oblast dizajn menadžmenta nalazila je primenu u menadžmentu dizajniranja proizvoda, ali je znatno evoluirala i danas uključuje različite aspekte jedne organizacije, na operativnom i strateškom nivou. Sa druge strane, sve veći deo proizvoda i servisa koje danas razvijamo nose digitalni prefiks, i namenjeni su online platformama. Ova značajna promena, od fizičkih ka digitalnim proizvodima, sa sobom nosi sopstvene izazove i specifičnost rada, koja se pre svega odnosi na koordinaciju profesionalaca različitih profila i timova koji su iz njih sastavljeni. Upravo ovaj pristup imaće i ovaj jedinstveni kurs, koji će kroz uvodno predavanje i dve radioničke sesije predstaviti neke od ključnih aspekata menadžmenta digitalnih proizvoda.

Do nedavno je posao menadžer proizvoda činilo ocenjivanje tržišnih podataka, stvaranje zahteva i upravljanje prodajom i marketingom. Možda biste nekada razgovarali sa kupcima, a oni bi vam rekli koje funkcije žele. Ali kompanije koje upravljaju proizvodima na taj način polako odumiru. Danas je to sasvim nova igra, a menadžeri proizvoda su u njenom središtu. Danas, posebno ako je vaš proizvod pretežno digitalan, možda ga morate ažurirati nekoliko puta dnevno. Velike količine podataka su dostupne kako bi pomogli proces donošenja odluka a, u isto vreme, dublji uvidi u motivaciju i iskustvo kupaca su važniji nego ikada. Posao savremenog menadžera proizvoda je da utvrdi najbolji pravac i kreira kvalitetno radno okruženje za sve aktere koji su uključeni u razvoj proizvoda. To nije jednostavan ili lak posao, ali je značajan i takav da morate stalno nadograđivati svoje znanje.

Menadžer digitalnih proizvoda (ili product owner) je jedna od najtraženijih pozicija u digitalnoj ekonomiji. Menadžer proizvoda je u suštini "CEO" digitalnog proizvoda. Oni razumeju i artikulišu potrebe, postavljaju planove, planiraju i koordinišu razvojni process, lansiraju proizvode i prate životni ciklus proizvoda. Oni su implementatori ideja u digitalnim poslovnim inovacijama.

Kurs je namenjem dizajnerima, preduzetnicima, vođama programerskih timova i predstavnicima mikro-preduzeća, odnosno onima koji su spremni da nadgrade svoja znanja iz ove oblasti.

Jovana Tokić je rođena 1983. godine u Beogradu. Živi i radi u Amsterdamu, kao Product Manager / Product Owner / Design Manager u kompaniji www.autheos.com. Bavi se dizajniranjem i razvojem softverskih proizvoda i produkcionim procesima vezanim za razvoj digitalnih proizvoda i servisa.


Realizaciju kursa Dizajn menadžment podržala je Razvojna agencija Srbije (RAS).

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text