Beomox

Beomox Banovo brdo, Bore Markovića, Villeroy&Boch, villeroybochserbia

Predstavljamo showroom beogradske kompanije “Beomox” d.o.o., koja se bavi uvozom i prodajom stonog posuđa brojnih renomiranih proizvođača.


Od pre osam meseci, fima “Beomox” d.o.o. počela je da uvozi i prodaje stono posuđe brenda “Villeroy & Boch”, čime je upotpunila svoju horeca ponudu.

 

Novitete iz njihove ponude ovog respektabilnog nemačkog brenda, možete pratiti i na Instagram stranici Villeroy & Boch Serbia.

Showroom se nalazi na Banovom brdu, na adresi Bore Markovica 13-15. Autor dizajna enterijera je arhitekta, Dragana Milićević.

S obzirom na činjenicu da se sve češće otvaraju novi ekskluzivni ugostiteljski objekti i visoko kategorizovani hoteli, javila se i potreba za odgovarajućim posuđem koje bi dalo pečat dizajnu enterijera, ali i autentičnom izgledu i ukusu hrane koja se služi.

Ideja je bila da se ponudi tržištu nešto nesvakidašnje u dizajnu i kvalitetu. O kvalitetu najviše govori činjenica da je firma „Villeroy & Boch“ osnovana 1748 godine i jedna je  od vodećih svetskih firmi za proizvodnju stonog posuđa od porcelana.

Takođe, bitna stavka jeste i garancija od 10 godina, koja se daje za krnjenje ivica dubokih i plitkih tanjira, što je kod profesionalne i frekventne upotrebe veoma bitno.



Sam dizajn je priča za sebe. Postoje serije koje su u proizvodnji već dugi niz godina, ali se takođe svake godine prezentuje nešto novo, jer „Villeroy & Boch“ prati trendove i ide u korak sa vremenom.

Prezentacija hrane postala je važna koliko i sam ukus. Ona pruža neograničene mogućnosti u kombinovanju posuđa u smislu boja, oblika, funkcionalnosti kao i aranžiranja hrane.  

Koncept firme "Beomox" d.o.o. je zasnovan na težnji da kupac bude zadovoljan kako ponudom, tako i uslugom za vreme kupovine, ali i nakon toga, što podrazumeva podršku, savete, planiranje potreba, brzu nabavku, zamenu oštećenih tanjira koji su pod garancijom novim kao i dopunu posuđa.

Projektni zadatak dizajna enterijera izložbenog salona, priča je za sebe, jer prevashodno zahteva od projektanta - dizajnera da svede izraz na minimum, i brine samo o tome da proizvodi dominiraju.

Takođe, uvek je potrebno razmišljati i o komunikaciji u prostoru, kako proizvodima na najbolji način prići sa svih strana, videti njihovu teksturu, sjaj, refleksije, boju... 

Za autorku enterijera Draganu Milićević to je značilo samo jedno - pojednostaviti sve, postaviti gabarite tako da se dobije najveća moguća dužina izlaganja, a opet nesmetano kretanje.

Tako se došlo do jednostavne formule konfiguracije prostora - jedan veliki linijski displej i centralno postavljeni "sateliti" tj. veliki stolovi oko kojih se posetilac kreće. Boja - tamna kao pozadina na kojoj dolaze do izražaja proizvodi.

Sve je monohromatski osim toplog drvenog poda.

Iskorišćeni su svi konstruktivni elementi, stubovi, grede.. Ideja je bila ne sakrivati ih i ne naglašavati, samo ih utopiti u celinu.

Rasveta je topla, tačkasta linijska, prilagođena načinu izlaganja. Na gornjem nivou se marljivo radi i on je nezavisna celina. 

Fasada iako je otvorena nije u potpunosti transparentna. Doživljaj treba da se desi pri ulasku, koji je namenski a ne slučajan.

 

Fotografije: Višnja Jovanović

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text