Hommage Botanical Cosmetics

Hommage Botanical Cosmetics

Predstavljamo novu domaću liniju prirodne kozmetike - Hommage Botanical Cosmetics.

 


Za vizuelni identitet i dizajn pakovanja zaslužna je beogradska brending agencija Coba&associates.

 

 

Od nedavno je na našem tržištu, prisutna nova domaća dermatokozmetička linija Hommage Botanical Cosmetics nastala na temelju prirodne kozmetike, sa proizvodima posvećenim nezi lica i tela.

Kozmetolog Dušica Sterjova Paunoska i njen tim eminentnih tehnologa i farmaceuta, zaslužni su za nastajanje prirodne (All Naturals) kozmetičke linije Hommage. 

Hommage je bazirao svoje principe na potrebama potrošača koji za svoju negu biraju probrane prirodne sastojke, iza kojih stoje posvećeni profesionalci. Najkvalitetniji sastojci njihovih proizvoda koji brinu o našoj koži nalaze se u prirodnom obliku.

Kozmetička linija Hommage u svom sastavu ima najviši mogući udeo biljnih komponenti, i posvećenim odnosom prema prirodi stvara proizvode najiše vrednosti i superiornog kvaliteta.

Credo Hommage brenda je "Omaž lepoti koju otključavamo negom". Težnja ka prirodi i sistemsko znanje sticano obrazovanjem i životnim opredeljenjem, omogućili su liniji Hommage da ekstrakcijom biljaka stvori omaž prirodi. Posvetivši se nezi lica i tela, ubiranjem jedinstvenih plodova, nastala je kozmetika vrhunskog kvaliteta. 

“U ovoj liniji je sav moj život. Moja profesija, sva maštanja iz detinjstva, duhovnost, čistota Struge i Ohrida na čijim sam proplancima odrastala i upoznavala svet biljaka, i sve ono što sam oduvek želela da podelim sa ljudima” kaže osnivač Hommage-a, Dušica Sterjova Paunoska.

Hommage proizvodi su trenutno dostupni online, a uskoro i u odabranim DM drogerijama u Beogradu i Novom Sadu, kao i na tržištu regiona. Trenutno se u Hommage portfoliju nalazi ukupno 15 proizvoda za negu lica i tela. Od proizvoda izdvajamo bogatu kremu za osetljivu kožu, inovativne formulacije koja održava kvalitet kože, podmlađuje je i čini zategnutijom zahvaljujući matičnom mleču, vitaminima B3, E i ulju ruzmarina. Takođe, Hommage je posvetio posebnu pažnju problemima pigment kontrole, odnosno smanjenju pigmentisanih mrlja na koži. Anti aging segment takođe zauzima važno mesto – korišćenjem ekstrakta biljke Emblike bogatog vitaminom C postižu se željeni rezultati i skin lightening efekat.

Priroda krije mnoga tajna vrata. Sa pravim ključem u rukama prave osobe – otključavamo njenu lepotu. Ključ?

U razradi vizuelnog identiteta i dizajna pakovanja za celu liniju proizvoda, pošlo se od nosećeg simbola - ključa. On mora da bude zlatan i monogramski, ništa manje. Zlatni akcenat znaka u logotipu stvara osećaj prestiža, koji nam esencija prirode obećava.

"Elegantno, crno – belo pakovanje nedvosmileno potencira značaj jednostavnosti. Na monohromatskoj kolor paleti, u kojoj dominira bela boja, sanserifni font etiketi daje nežnost. Minimalna intervencija na pakovanju stvara asocijaciju na stare apotekarske proizvode, koji bude poverenje. Informacija je jasno struktuirana, odnos dizajna prema kupcu je nenametljiv, čime se postiže momentalno prepoznavanje nivoa kvaliteta samih proizvoda.“ kaže kreativni direktor brending agencije Coba&associatesSlobodan Jovanović Coba.



Nepretenciozna esencija prirode obećava besprekornu negu kože, upakovanu u skladu sa potrebama svojih korisnika.

Hommage Botanical Cosmetics na Facebooku i Instagramu.

Fotografije: Vladimir Miladinović Piki

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text