1984 Productions

1984 productions working spaces ivo martinović

Ivo Martinović
VLASNIK, MENADŽER I PRODUCTION DESIGNER
Julio Wood
VLASNIK, MENADŽER I REDITELJ

Fotografije: Ivan Masić

                                                                                                                                         

1. IZ JUŽNOAFRIČKE REPUBLIKE SELITE SE ZA BEOGRAD. STVARATE KONTAKTE SA DRUGAČIJIM LJUDIMA, KLIMOM - A SAMIM TIM I S DRUGAČIJIM RADNIM AMBIJENTOM. KOLIKO JE TA PROMENA UTICALA NA VAŠU KREATIVNOST?

Sve nove stvari koje započinješ u životu uvek sa sobom nose izvesnu dozu inspiracije pa samim tim i kreativnosti. Za nas je dolazak u Srbiju i pokretanje producentske kuće bila jedna ista stvar, samim tim jedan isti put kreativnosti. Ideja da se ovim poslom bavimo u Srbiji, može se reći da je bila jedna dodatna vrsta kreativnog „kick-a“ - New Boys are in Town. Što se tiče ambijenta, mislim da smo ga negde idejno doneli sa nama iz Južne Afrike, mada za njegov sadašnji izgled zaslužni su svi projekti na kojima smo radili i rekvizita koja se nalazi po celom kancu.

2. IMAJUĆI U VIDU DA JE RADNI PROSTOR AMBIJENT U KOME SE PROVODI DOSTA VREMENA, ŠTA JE TO ŠTO GA ČINI POSEBNIM? DA LI POSTOJI RECEPT ZA DOBAR, PRODUKTIVAN I NAJPRE FUNKCIONALAN RADNI PROSTOR?

Pre svega, iskreno verujemo da dobar radni ambijent čine ljudi u njemu. S druge strane recept za dizajn takvog prostora dolazi od ideje za koga se taj prostor radi, čime se bavi ta firma i naravno za koji budžet. Naš prostor je uređen, manje više konceptualno prema našoj PR politici i s obzirom da je red za izradu istog došao tek na kraju, tipa posle vizuelnog identiteta, sajta i ostalog PR materijala, možemo reći da je on od svega upio po malo. Kao takav, on je deo naše prezentacije prema potencijalnim klijentima. Što se tiče njegove inspiracije za produktivnost, s obzirom na „kreativni haos“ tj. gomile rekvizite u kancu, mislimo da je kao takav itekako zanimljiv i samim tim produktivan, jer svaka ta rekvizita podseća na uspešno urađen projekat ili proces rada na istom. A što se njegove funkcionalnosti tiče, pa ne mogu reći da je ovo naš idealan prostor. Više bih voleo da smo u nekakvom starom industrijskom objektu, nekoj staroj fabrici od cigala, sa dovoljno velikim prostorom i za nekakav magacin itd...No, za sada ovih 100m2 vrše posao.

3. S OBZIROM DA STE IZ KREATIVNE SFERE, DA LI VERUJETE U KREATIVNI HAOS? KAKO SE ON ODRAŽAVA NA VAŠ RAD?

Kreativni haos postoji. Nije nikakva izmišljotina ili pravdanje za trenutno stanje našeg poslovnog prostora. On zaista postoji i hvala onom ko ga izmisli da ne moramo da sređujemo stalno kanc. Šalu na stranu, naš kreativni haos u kancu je dobra i pozitivna stvar jer predstavlja gomilanje rekvizite sa raznih reklama i u suštini nas podseća na pređašnja iskustva i dobra zezanja na projektima. Kao takav je zaista dosta inspirativan i negde opravdan i drugačije deluje nego kad odete možda u arhitektonski biro i vidite velike papire i planove svuda po prostoru.

4. ZBOG OPISA POSLA PRIMORANI STE DA DOSTA VREMENA PROVODITE VAN KANCELARIJE RADEĆI NA TERENU. KAKO SE TO ODRAŽAVA NA VAŠE SHVATANJE RADNOG PROSTORA? DA LI SE NEŠTO MENJA U POREĐENJU SA OSTALIM STRUKAMA?

Promena radnog prostora za nas je kao kad decu u školi izvedu na ekskurziju. Menjate ambijent, idete u nešto novo, pri tome imate priliku da nešto izmenite, sagradite i uvek naučite nešto novo ...i da to sve snimite na kraju. Drugim rečima svaki put naš radni prostor kao da se dopunjuje, menja, širi,  bilo da radite scenografiju kuhinje, dnevne sobe, kancelarije ili džungle ili adaptirate neku od eksternih lokacija. Jedina mana, u odnosu na slične struke tipa arhitekture, dizajna enterijera i ostalih, jeste sve što ste napravili i sagradili - nestaje, jer se ruši prvi sledeći dan nakon snimanja.

5. ŠTA SMATRATE DA JE NAJVAŽNIJE UČINITI KAKO BI SE SVE KOCKICE UKLOPILE, A NA POSLU VLADALA HARMONIJA I POSTIGAO PRIJATAN AMBIJENT ZA RAD?

Još jedna Flos lampa i jedna Egg fotelja:)) Šalim se, pa mislim da to nije “one time” proces. Za mene je enterijer živo biće, organizam na kome treba neprestano raditi. Mislim da je rešenje u osvežavanju, nekim dopunama i izmenema s vremena na vreme, jer pre ili kasnije sam prostor kao takav vam malo dosadi. Moj otac je arhitekta, i uvek mi je govorio da je svaki enterijer izjava trenutka, vremena, trendova u kom je nastao. Ja volim da tu „izjavu“ s vremena na vreme dopišem, menjam. Iako volim minimalizam kao pristup u kreativnom radu, konkretno u slučaju enterijera, volim ga kao osnovu, a prijatnost ambijenta mislim da se dobija životnim ciklusom ljudi u njemu. S toga ponavljam još jednom, harmoniju poslovnog prostora čine i ljudi u njemu, koji dele svakodnevne uspehe i poraze u poslu ...i naravno po neka tekma na soniju...

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text