Effie Srbija

Effie Srbija

Effie Worldwide i International Advertising Association – Serbian Chapter (IAA Serbia) lansiraju Effie nagrade u Srbiji!

Najprestižnija svetska nagrada koja nagrađuje efektivnost u marketingu stigla je u Srbiju. Zahvaljujući angažovanju IAA Srbija, od Effie Worldwide dobijena su prava za organizovanje ovog takmičenja u našoj zemlji. Pripreme su počele, a u junu 2017. saznaćemo ko su lokalni šampioni uspešnih tržišnih komunikacija.


 

Effie Worldwide je globalno poznat kao svetski lider marketinške efektivnosti sa svojom prepoznatljivom inicijativom, Effie Awards, priznatom u marketinškoj industriji kao globalno najmerodavniji pokazatelj izuzetnosti marketinške efektivnosti. Uz novoosnovani Effie Serbia program, međunarodna mreža Effie Worldwide se sada razvija i proširuje na 48 programa (41 nacionalni program, 6 regionalnih programa, i 1 globalni program).

Svi detalji o uslovima za prijavu radova i pravilima takmičenja biće objavljeni do januara 2017. godine, a sam poziv za prijavu radova ubrzo posle. Prva ceremonija dodele nagrada Effie Srbija biće održana u Beogradu, u junu 2017. godine.

“Priključenje Effie Serbia ojačaće i dodatno unaprediti efektivnost marketinga kroz naših 48 programa i šire", izjavio je Neal Davies, predsednik i CEO za Effie Worldwide. "Putem Effie Index-a pomogli smo otkrivanje nekih od najefektivnijih agencija i brendova koji predstavljaju najsvetlije primere i uzore za čitavu marketinšku industriju.”

Effie Index identifikuje i rangira najefektivnije agencije, oglašivače, brendove, mreže i holding kompanije analizirajući podatke finalista i pobednika sa svih svetskih Effie takmičenja. Effie Index se objavljuje jednom godišnje i predstavlja svetski najobuhvatnije rangiranje marketinške efektivnosti.


Miloš Simić, Predsednik IAA Srbija, ovim povodom je izjavio: ”Ovaj program otvara novo poglavlje za marketing industriju u Srbiji. Za struku je izuzetno značajno izmeriti rezultate lokalne marketinške komunikacije, i biće dragoceno uporediti srpsko tržište sa ostalima kroz Effie Index. Effie šalje jasnu poruku o značaju marketinških komunikacija i njihovom doprinosu izgradnji jakih brendova.”



Sastav Organizacionog odbora Effie Srbija

IAA Srbija je od oktobra ove godine vlasnik licence za Effie u Srbiji. Jedan od prvih koraka za svaku zemlju koja uvodi ovaj festival je da formira Organizacioni odbor koji čine predstavnici renomiranih kompanija i agencija sa kredibilitetom i iskustvom u oblasti marketinških komunikacija.

Budući da je IAA nosilac licence, Upravni odbor asocijacije imenovao je 16 članova Organizacionog odbora koji čine: Miloš Simić, IAA Serbia (Predsednik OO), Anđelko Trpković (CEO, Publicis One Serbia), Srđan Bogosavljević (MMB & Consultant, IPSOS Adria), Žarko Sakan (CEO, New Moment New Ideas Company), Jovan Stojanović, (CEO, Direct Media), Olivera Perković (Managing Director, McCANN Beograd), Nataša Đurđević, (Shopper Marketing Director CSE, The Coca ColaCompany), Smiljka Jeremić Dokić (Marketing Director, Erste Bank), Katarina Šibalić, (Marketing Director, Strauss Adriatic), Marko Jevtić (Product Marketing Manager, Nordeus), Marijana Kristić (Director of Business Intelligence and CRM, Mercator‐S), Vana Henriksen (Communications Director, United Group), Mina Tadić (Marketin Director, Nectar Group), Milica Janjić (Marketing Direktor, Radio Televizije Srbije), Kosanče Dimitrijević (Special Senior Advisor, Alma Quattro), Tijana Bajović (Chief Revenue Officer, Ringier Axel Springer Serbia).

Na sastanku održanom 20. decembra u Hotelu Radisson Blu Old Mil u Beogradu članovi novoosnovanog OO Effie diskutovali su o dve teme: izboru takmičarskih kategorija i sastavu žirija.

Prema rečima Jelene Ivanović, izvršne direktorke IAA Srbija, "OO Effie je formiran tako da oslika tržište, uzimajući u obzir snagu i reputaciju kompanija koje članovi predstavljaju, ali i njihov lični integritet i profesionalizam. IAA Srbija veoma pažljivo pristupa realizaciji ovog programa u Srbiji, vodeći računa o standardima koje propisuje Effie Global. Tako smo postupili i u slučaju sastavljanja Organizacionog odbora i drago nam je da su kandidati za članove prihvatili poziv da nam se pridruže i već na jučerašnjem sastanku dali ozbiljan doprinos. Početkom sledeće godine stručna i šira javnost biće upoznata sa listom takmičarskih kategorija i Žirijem koji će ocenjivati radove na prvom Effie festival u Srbiji."

Više informacija o Effie festivalu možete naći na: www.effie.rs

International Advertising Association − Srpski ogranak je osnovan 1992. godine u Beogradu. Radi se o tripartitnoj strukovnoj asocijaciji koja okuplja oglašivače, medije i agencije. Posvećena je promovisanju slobode marketinških komunikacija uz isticanje važne uloge koju one imaju za ekonomiju zdrave ekonomije jedne zemlje, kao i uspostavljanju odgovornog oglašavanja, edukacije struke i ulaganja u razvoj mladih talenata. 

 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text