Ekskluzivno! Novi vizuelni identitet festivala Dis-patch!

Dis-patch Novi vizuelni identitet Stefan Unković

Dis-patch Festival predstavlja novi vizuelni identitet na Designed.rs!

Beogradski Dis-patch Festival u susret svom 9. izdanju, koje će biti održano na različitim lokacijama u Beogradu od 7 do 17. oktobra 2010. godine, predstavlja novi vizuelni identitet izabran na pozivnom konkursu raspisanom tokom ovog leta. Konačni izbor je rešenje Stefana Unkovića!


Od 2002. godine, festival je blisko sarađivao sa dizajnerom Nebojšom Cvetkovićem, koji je neke od svojih najboljih dosadašnjih radova u domenu vizuelnog identiteta ostvario upravo kroz ovo partnerstvo. Nije izostalo nekoliko priznanja, kao što su ona na Grifonu ili Bijenalu scenskog dizajna. Ipak, najjaču povratnu reakciju vizuelni identiteti Dis-patcha dobijali su upravo od strane festivalske publike i Nebojšinih kolega dizajnera, pa je i anticipacija svakog sledećeg izdanja festivala obično bila usmerena i na njegovo grafičko rešenje, koje bi po običaju donosilo sasvim različitu estetiku od one prethodne godine, kao i svež i inspirativan pristup u kontekstu domaćeg grafičkog dizajna. Nakon 8 festivalskih identiteta i rada za brojne druge Dis-patch projekte (KidsPatch, On Tour, Post-Piano...), Cvetković od ove godine radi u Zagrebu, gde je angažovan u okviru umetničkog odeljenja agencije Bruketa&Žinić.

Festival je u julu pozvao 8 domaćih dizajnera i studija da daju svoj predlog rešenja ovogodišnjeg vizuelnog identiteta manifestacije, koja će se održati pod sloganom “Rocket Number 9”. Na poziv se odazvalo njih 7, a konačno je pristiglo 5 radova čiji su autori Željko Lončar, Crazy Fox Design, Stefan Unković/Fuck New Rave, D Bend i Vesna Pešić.

U finalni izbor prošli su predlozi Vesne Pešić i Stefana Unkovića, oba izvedena u stilu slobodoručnog crteža i tipografije. Konačni izbor je rešenje Stefana Unkovića, koji će imati priliku da kreira sve grafičke elemente ovogodišnje kampanje, dok će finalistkinja Vesna Pešić grafički oblikovati grupnu izložbu beogradskih autora pod nazivom “Mind The Gap”, koja će u produkciji Dis-patch-a biti predstavljena u Gracu 21-25. oktobra u okviru programa festivala Elevate.

Ovom prilikom, ekskluzivno na Designed.rs, Dis-patch prikazuje neke od pristiglih predloga vizuelnog identiteta festivala Dis-patch, kao i premijerno finalni izgled plakata Stefana Unkovića. Takođe prikazujemo i njegovo idejno rešenje koje je pristiglo na konkurs. Prve plakate i flajere za Dis-patch moći ćete da vidite širom Beograda tokom narednih nedelja.

Stefan Unković_Finalni izgled plakata

Stefan
Unković_Idejno rešenje koje je pristiglo na konkurs

 

Vesna Pešić

 

Željko Lončar

 

The Crazy Fox Design

 


d-bend

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Komentari

sara's picture
sara
17:32 01/09/10

BRAVO STEFFi!

PROST!

Vjeko Sumić's picture
Vjeko Sumić
01:53 02/09/10

Super Cool

Bravo Stefane. Pulp design meats psychedelic poster. Cool!

FFINE's picture
FFINE
02:49 02/09/10

lepo. mrtva trka sa vesninim.

lepo. mrtva trka sa vesninim. lepoopet

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services