IZAZOV 2019

IZAZOV 2019

Jubilarni, peti po redu regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2019, biće održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu pod sloganom „Istina ili izazov“.

 

 

 

Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Glavna tema petog regionalnog foruma komunikacionih lidera biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije.

Teme foruma biće i migracija oglašavanja; šta su pored profita drugi motivi zajedničkog nastupa agencija i kompanija na tržištu; merenje efikasnosti kampanja; šta je dovelo do usitnjavanja tržišta i kako će se to odraziti na struku, ali i zašto je ulaganje u lojalnost potrošača zapravo ulaganje u razvoj brenda. Na forumu će se, takođe, govoriti i o etici u poslovanju, kao i zašto bi transparentnost pitch procesa svima donelo benefite.

Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, a biće i organizovan teambuilding za učesnike.

Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2019 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija Smart+ Research.

"Transparentno tržište za svaku industriju, pa i za marketinške komunikacije, osnov je za zdravu i fer konkurenciju, ali i poslovnu budućnost svih učesnika. Transparentnost nije preduslov, već osnova svakog dobrog poslovnog odnosa. Ona podrazumeva jasnu, otvorenu i direktnu komunikaciju o činjenicama koje su relevantne za sve strane. Jedino na ovaj način možemo da uvidimo i procenimo prednosti i nedostatke, donesemo ispravne odluke koje će nam omogućiti rast i razvoj. A ako zaista želimo bolje tržišne uslove, potrebno je i da se potrudimo - na nivou struke, kompanije, agencije, ali i kao pojedinci“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža, koji je organizator foruma IZAZOV 2019.

Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2019 traje do 8. marta, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs

Forum IZAZOV 2019 podržale su agencije Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, Smart+ Research, Reprodukcija, Info Media Group, Propix, kao i kompanije Vip Mobile i Marbo Product.

Marketing mreža je interaktivan portal koji ima za cilj umrežavanje i poslovno povezivanje svih učesnika na tržištu marketinških komunikacija. Ideja portala je da oglašivači u svakom trenutku imaju uvid u kvalitet rada budućih poslovnih partnera, agencije pronađu potencijalne klijente, dizajneri i kreativci dobiju zanimljive i inovativne ideje, a mediji uspostave što bolju komunikaciju i saradnju sa oglašivačima i agencijama u cilju bolje prodaje medijskog prostora. Portal organizuje i nekoliko velikih stručnih skupova, a između ostalih i nacionalni festival integrisanih komunikacija – KAKTUS. Pored toga, Marketing mreža pokrenula je dva projekta koja značajno doprinose transparentnošću tržišta marketinških komunikacija – Agency Report i AdNetwork. 


 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text