Predavanje dizajnerskog dua TeYosh u Novoj Iskri

Predavanje dizajnerskog dua TeYosh u Novoj Iskri

Predavanje "Attention Spam" dizajnerskog dua TeYosh biće održano u četvrtak, 28. decembra u 18 časova u Novoj Iskri. 

 

U okviru redovnog edukativnog programa Nove Iskre, dizajnerski duo TeYosh će ovog četvrtka predstaviti svoj najnoviji multimedijalni projekat, kao i dosadašnji opus.

 

 

"Attention Spam" je kovanica koju je duo osmislio za svoj multimedijalni projekat koji je trenutno u razvoju, a koji će se baviti temom (nedostatka) pažnje u doba digitalne tehnologije.

U svom predavanju, TeYosh će kroz predstavljanje svog opusa, koji ubraja samostalne projekte kao i rad za klijente, objasniti svoje viđenje razvoja i budućnosti digitalne tehnologije. Poseban akcenat će biti na tendencijama "immersive" digitalne tehnologije, kao što je virtuelna realnost. TeYosh će takođe govoriti o svom radu za Cinekid festival, VR projektu koji je na tom festivalu ove godine dobio nagradu publike.

Ovaj jedinstveni dizajnersko-umetnički duo najviše se bavi temama online pojava, kao i razvoja i budućnosti digitalne tehnologije. Jedan od njihovih poznatijih radova je Rečnik onlajn ponašanja, multimedijalni projekat kojim su autorke nastojale da registruju i definišu interesantne pojave u internet komunikaciji, ekvivalentne govoru tela u komunikaciji uživo. Rečnik onlajn ponašanja nastoji da objasni promene u ponašanju koje su posledica postojanja socijalnih mreža, kao i da obezbedi sredstva za njihovu analizu.

Iza imena TeYosh stoje Teodora Stojković i Sofija Stanković. Nakon osnovnih studija na FUD Megatrend, odnosno Fakultetu primenjenih umetnosti, zajedno upisuju dvogodišnji master program na Sandberg Institutu (Gerrit Rietveld Academie) u Amsterdamu.

TeYosh se bave odnosom čoveka prema tehnologiji, tačnije kako je svakodnevna upotreba digitalne tehnologije uticala na navike, uzrokovala nove pojave u komunikaciji i promenila percepciju okoline. Na samostalnoj izložbi u Beogradu su predstavile svoj diplomski projekat Dictionary of Online Behavior. Projekat je zatim izložen u MOTI muzeju u Holandiji, kao i na brojnim festivalima širom sveta - od Lisabona i Atine do Sao Paola - nakon čega je usledila i druga samostalna izložba ovog projekta u Amsterdamu. Sarađivale su sa umetnikom Geoffreyem Lillemonom na VR projektu virtuelnog muzeja, kao i pri Random studiju u Amsterdamu. Podržane su od strane holandskog Stimulerings Talent Development fonda. Među svoje klijente ubrajaju MTV, Nike, MOTI muzej, Playgrounds Festival, Cinekid Festival, Barcelona Mobile Week.

 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text